Gå Tilbake   Pratekompaniet > Helse og hverdag > Økonomi

Svar

Trådverktøy Søk i denne tråden Visningsmoduser
Gammel 13-07-2010, 15:55   #1 Til toppen
vavilje
Nyprater

Medlem siden: 06-07-2010
Pratekroner: (Donér)
Tråder: 31
vavilje er helt på jordetvavilje er helt på jordetvavilje er helt på jordetvavilje er helt på jordetvavilje er helt på jordetvavilje er helt på jordetvavilje er helt på jordetvavilje er helt på jordetvavilje er helt på jordetvavilje er helt på jordetvavilje er helt på jordetvavilje er helt på jordetvavilje er helt på jordet
Standard stygt trygde kort og for stort

jeg synes nav sit kort er unød vendig stykt og stort.

som er grunen for at jeg ikke bruker kortet.
det ret og slet pinligt vifte med det korte.

er det noen som er enig med meg
vavilje is offline   Avsporing: Svar med sitat Sitér fler
Gammel 14-07-2010, 02:39   #2 Til toppen
Raggsokk
Varmer godt

Raggsokk sin avatar

Medlem siden: 12-06-2010
Alder: 26
Tråder: 3
Raggsokk er en alle likerRaggsokk er en alle likerRaggsokk er en alle likerRaggsokk er en alle likerRaggsokk er en alle likerRaggsokk er en alle likerRaggsokk er en alle likerRaggsokk er en alle likerRaggsokk er en alle likerRaggsokk er en alle likerRaggsokk er en alle likerRaggsokk er en alle likerRaggsokk er en alle liker
Standard Sv: stygt trygde kort og for stort

Jeg tror ikke jeg vet hvilket kort du snakker om?
Gammel 14-07-2010, 10:55   #3 Til toppen
vavilje
Nyprater

Medlem siden: 06-07-2010
Tråder: 31
vavilje er helt på jordetvavilje er helt på jordetvavilje er helt på jordetvavilje er helt på jordetvavilje er helt på jordetvavilje er helt på jordetvavilje er helt på jordetvavilje er helt på jordetvavilje er helt på jordetvavilje er helt på jordetvavilje er helt på jordetvavilje er helt på jordetvavilje er helt på jordet

Sitat:
Sitat Raggsokk Vis innlegg
Jeg tror ikke jeg vet hvilket kort du snakker om?
[IMG
]http://www.fotoagent.dk/single_picture/400/54/medium/R_dtkort%285%29.jpg[/IMG]

det ligne lit på det korte.
vavilje is offline   Avsporing: Svar med sitat Sitér fler
Gammel 14-07-2010, 12:12   #4 Til toppen
Fibi
"Petite and pixie-like"

Fibi sin avatar

Medlem siden: 08-10-2004
Sted: Forks, Washington
Alder: 30
Tråder: 1507
Fibi er en prikkefanatikerFibi er en prikkefanatiker
Fibi er en prikkefanatikerFibi er en prikkefanatikerFibi er en prikkefanatikerFibi er en prikkefanatikerFibi er en prikkefanatikerFibi er en prikkefanatikerFibi er en prikkefanatikerFibi er en prikkefanatikerFibi er en prikkefanatikerFibi er en prikkefanatikerFibi er en prikkefanatikerFibi er en prikkefanatikerFibi er en prikkefanatikerFibi er en prikkefanatiker

Jeg skjønner ikke helt hva problemet er? At kortet er stygt? Har det virkelig noe å si?
~Oscar Wilde~
Fibi is online now   Avsporing: Svar med sitat Sitér fler
Gammel 14-07-2010, 12:55   #5 Til toppen
BambiC
Gullprater

BambiC sin avatar

Medlem siden: 26-08-2006
Alder: 30
Tråder: 278
BambiC er en prikkefanatiker
BambiC er en prikkefanatikerBambiC er en prikkefanatikerBambiC er en prikkefanatikerBambiC er en prikkefanatikerBambiC er en prikkefanatikerBambiC er en prikkefanatikerBambiC er en prikkefanatikerBambiC er en prikkefanatikerBambiC er en prikkefanatikerBambiC er en prikkefanatikerBambiC er en prikkefanatikerBambiC er en prikkefanatikerBambiC er en prikkefanatikerBambiC er en prikkefanatikerBambiC er en prikkefanatikerBambiC er en prikkefanatikerBambiC er en prikkefanatikerBambiC er en prikkefanatikerBambiC er en prikkefanatikerBambiC er en prikkefanatiker

Weeee, har vi fått oss et nytt troll?

BambiC is offline   Avsporing: Svar med sitat Sitér fler
Gammel 14-07-2010, 15:51   #6 Til toppen
Dermika
Nysgjerrig prater

Dermika sin avatar

Medlem siden: 13-03-2005
Sted: Nordland
Tråder: 12
Dermika har mange vennerDermika har mange vennerDermika har mange vennerDermika har mange vennerDermika har mange vennerDermika har mange vennerDermika har mange vennerDermika har mange vennerDermika har mange vennerDermika har mange vennerDermika har mange vennerDermika har mange vennerDermika har mange venner

Spiller da ingen rolle? De fleste som er innom helsetjenester regelmessig har et slikt kort, og det er INGEN som bryr seg om du tar det opp av veska.
Gammel 14-07-2010, 19:52   #7 Til toppen
Snippi
Premiumprater

Snippi sin avatar

Medlem siden: 30-11-2004
Sted: LilleStedet... I Buskerud.
Alder: 25
Tråder: 67
Snippi er en prikkefanatikerSnippi er en prikkefanatikerSnippi er en prikkefanatikerSnippi er en prikkefanatikerSnippi er en prikkefanatikerSnippi er en prikkefanatikerSnippi er en prikkefanatikerSnippi er en prikkefanatikerSnippi er en prikkefanatikerSnippi er en prikkefanatikerSnippi er en prikkefanatikerSnippi er en prikkefanatikerSnippi er en prikkefanatikerSnippi er en prikkefanatikerSnippi er en prikkefanatikerSnippi er en prikkefanatikerSnippi er en prikkefanatiker

.
Snippi is online now   Avsporing: Svar med sitat Sitér fler
Gammel 14-07-2010, 20:14   #8 Til toppen
Margareth
Hobbyprater

Margareth sin avatar

Medlem siden: 27-09-2005
Tråder: 14
Margareth har mange vennerMargareth har mange vennerMargareth har mange vennerMargareth har mange vennerMargareth har mange vennerMargareth har mange vennerMargareth har mange vennerMargareth har mange vennerMargareth har mange vennerMargareth har mange vennerMargareth har mange vennerMargareth har mange vennerMargareth har mange venner

Jeg vet heller ikke hva slags kort det menes her, men jeg kan tenke meg at om det er både stort og har en spesiell utforming/farge, så kan det lett identifiseres av andre som står rundt? Kanskje eieren ikke vil være så synlig der hun måtte våre? Kanskje det hadde vært greit å få være litt mere nøytral?

Ikke vet jeg.
Gammel 15-07-2010, 09:33   #9 Til toppen
Premium
Assistent

Premium sin avatar

Medlem siden: 24-08-2004
Sted: Oslo
Tråder: 465
Premium er en prikkefanatiker
Premium er en prikkefanatikerPremium er en prikkefanatikerPremium er en prikkefanatikerPremium er en prikkefanatikerPremium er en prikkefanatikerPremium er en prikkefanatikerPremium er en prikkefanatikerPremium er en prikkefanatikerPremium er en prikkefanatikerPremium er en prikkefanatikerPremium er en prikkefanatikerPremium er en prikkefanatikerPremium er en prikkefanatikerPremium er en prikkefanatikerPremium er en prikkefanatikerPremium er en prikkefanatikerPremium er en prikkefanatikerPremium er en prikkefanatikerPremium er en prikkefanatikerPremium er en prikkefanatiker

Troll våkner alltid til liv om sommeren. Ikke sunt med ferie for noen.

"It doesn't matter who you are, where you come from. The ability to triumph begins with you — always." Oprah

Premium is online now   Avsporing: Svar med sitat Sitér fler
Svar

Trådverktøy Søk i denne tråden
Søk i denne tråden:

Avansert søk
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke legge ved vedlegg
Du kan ikke redigere innleggene dine

vB code er