Gå Tilbake   Pratekompaniet > Til og fra admin > Spørsmål til admin

Spørsmål til admin I underforumet "Admin og jeg" kan du stille admin spørsmål ingen andre enn du og admin kan lese.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 16-07-2010, 19:28   #21 Til toppen
BambiC
Gullprater

BambiC sin avatar

Medlem siden: 26-08-2006
Alder: 30
Pratekroner: (Donér)
Tråder: 278
BambiC er en prikkefanatiker
BambiC er en prikkefanatikerBambiC er en prikkefanatikerBambiC er en prikkefanatikerBambiC er en prikkefanatikerBambiC er en prikkefanatikerBambiC er en prikkefanatikerBambiC er en prikkefanatikerBambiC er en prikkefanatikerBambiC er en prikkefanatikerBambiC er en prikkefanatikerBambiC er en prikkefanatikerBambiC er en prikkefanatikerBambiC er en prikkefanatikerBambiC er en prikkefanatikerBambiC er en prikkefanatikerBambiC er en prikkefanatikerBambiC er en prikkefanatikerBambiC er en prikkefanatikerBambiC er en prikkefanatikerBambiC er en prikkefanatiker
Standard Sv: til tider ganske store problemer med innlogging

Tetris har jeg gitt opp, tror jeg. Det samme med det helikopterspillet.

BambiC is offline   Avsporing: Svar med sitat Sitér fler
Gammel 16-07-2010, 19:48   #22 Til toppen
Theesire
Nyprater

Medlem siden: 01-07-2010
Tråder: 8
Theesire er for god til å være sannTheesire er for god til å være sannTheesire er for god til å være sannTheesire er for god til å være sannTheesire er for god til å være sannTheesire er for god til å være sannTheesire er for god til å være sannTheesire er for god til å være sannTheesire er for god til å være sannTheesire er for god til å være sannTheesire er for god til å være sannTheesire er for god til å være sannTheesire er for god til å være sann

tetris blir nok en utfordring.. men det helikopter greiene skal jeg nok få satt meg inn i :P
Theesire is offline   Avsporing: Svar med sitat Sitér fler
Gammel 16-07-2010, 19:50   #23 Til toppen
irene
Respektert prater

irene sin avatar

Medlem siden: 03-09-2006
Alder: 26
Tråder: 222
irene er en prikkefanatiker
irene er en prikkefanatikerirene er en prikkefanatikerirene er en prikkefanatikerirene er en prikkefanatikerirene er en prikkefanatikerirene er en prikkefanatikerirene er en prikkefanatikerirene er en prikkefanatikerirene er en prikkefanatikerirene er en prikkefanatikerirene er en prikkefanatikerirene er en prikkefanatikerirene er en prikkefanatikerirene er en prikkefanatikerirene er en prikkefanatikerirene er en prikkefanatikerirene er en prikkefanatikerirene er en prikkefanatikerirene er en prikkefanatiker

Hei!!! La mine rekorder være i fred!

Uppestad og Waade Regn fra lyktestolpar
irene is offline   Avsporing: Svar med sitat Sitér fler
Gammel 16-07-2010, 19:57   #24 Til toppen
Theesire
Nyprater

Medlem siden: 01-07-2010
Tråder: 8
Theesire er for god til å være sannTheesire er for god til å være sannTheesire er for god til å være sannTheesire er for god til å være sannTheesire er for god til å være sannTheesire er for god til å være sannTheesire er for god til å være sannTheesire er for god til å være sannTheesire er for god til å være sannTheesire er for god til å være sannTheesire er for god til å være sannTheesire er for god til å være sannTheesire er for god til å være sann

Den får være ifred, men min rekord kan kanskje bli litt høyre enn din.. :P
Theesire is offline   Avsporing: Svar med sitat Sitér fler
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke legge ved vedlegg
Du kan ikke redigere innleggene dine

vB code er