Gå Tilbake   Pratekompaniet > Prat > Skravlesiden

Skravlesiden Her prater vi om alt og ingenting

Svar

Trådverktøy Søk i denne tråden Visningsmoduser
Gammel 29-07-2010, 22:47   #621 Til toppen
Hedda:)
Administrator

Hedda:) sin avatar

Medlem siden: 09-08-2004
Sted: Oslo
Alder: 32
Pratekroner: (Donér)
Tråder: 4829
Hedda:) er en prikkefanatikerHedda:) er en prikkefanatikerHedda:) er en prikkefanatikerHedda:) er en prikkefanatiker
Hedda:) er en prikkefanatikerHedda:) er en prikkefanatikerHedda:) er en prikkefanatikerHedda:) er en prikkefanatikerHedda:) er en prikkefanatikerHedda:) er en prikkefanatikerHedda:) er en prikkefanatikerHedda:) er en prikkefanatikerHedda:) er en prikkefanatikerHedda:) er en prikkefanatikerHedda:) er en prikkefanatikerHedda:) er en prikkefanatikerHedda:) er en prikkefanatikerHedda:) er en prikkefanatikerHedda:) er en prikkefanatiker
Standard Sv: Kompliment

Fikk skryt av en venninne som synes jeg er en god mor. Veldig koselig å høre.
Gammel 29-07-2010, 22:55   #622 Til toppen
BambiC
Gullprater

BambiC sin avatar

Medlem siden: 26-08-2006
Alder: 30
Tråder: 278
BambiC er en prikkefanatiker
BambiC er en prikkefanatikerBambiC er en prikkefanatikerBambiC er en prikkefanatikerBambiC er en prikkefanatikerBambiC er en prikkefanatikerBambiC er en prikkefanatikerBambiC er en prikkefanatikerBambiC er en prikkefanatikerBambiC er en prikkefanatikerBambiC er en prikkefanatikerBambiC er en prikkefanatikerBambiC er en prikkefanatikerBambiC er en prikkefanatikerBambiC er en prikkefanatikerBambiC er en prikkefanatikerBambiC er en prikkefanatikerBambiC er en prikkefanatikerBambiC er en prikkefanatikerBambiC er en prikkefanatikerBambiC er en prikkefanatiker

Fikk skryt og gode ord fra en kunde som synes jeg gjorde en bra jobb og var flink å forklare etter en time hos meg på siste arbeidsdag før ferien. Jeg følte egentlig at timen ikke gikk så bra, siden jeg ikke helt klarte å få god kontakt, og følte kunden var stresset og irritert på meg. Det var h*n altså ikke, så jeg ble veldig overrasket da h*n tok meg i hånden og takket da vi var ferdige.

BambiC is offline   Avsporing: Svar med sitat Sitér fler
Gammel 31-07-2010, 21:02   #623 Til toppen
martamor
Masekopp

martamor sin avatar

Medlem siden: 31-07-2010
Sted: Bergen
Alder: 19
Tråder: 8
martamor har gylne tider i møte

Det jeg husker best som jeg har fått muntlig, er for et par uker siden da jeg skulle fortelle om ferien min til bestevenninna mi, og hun avbryter meg midt inni en veldig ekstatisk fortelling, og sier: "Haha, du er så søt når du er helt i hundre!"

Voss folkehøgskule, Film og foto, august 2010!

Sist endret av martamor : 31-07-2010 kl 21:24.
martamor is offline   Avsporing: Svar med sitat Sitér fler
Gammel 02-08-2010, 03:01   #624 Til toppen
Rizli
Seniorprater

Rizli sin avatar

Medlem siden: 08-03-2007
Sted: Sameland
Tråder: 75
Rizli er en prikkefanatikerRizli er en prikkefanatikerRizli er en prikkefanatikerRizli er en prikkefanatikerRizli er en prikkefanatikerRizli er en prikkefanatikerRizli er en prikkefanatikerRizli er en prikkefanatikerRizli er en prikkefanatikerRizli er en prikkefanatikerRizli er en prikkefanatikerRizli er en prikkefanatikerRizli er en prikkefanatikerRizli er en prikkefanatikerRizli er en prikkefanatikerRizli er en prikkefanatiker

Etter en heftig dans til heavy joik på lørdag var det en av gjestene som kom bort til meg og sa: Du er veldig fin og spretten.

Rizli is offline   Avsporing: Svar med sitat Sitér fler
Gammel 03-09-2010, 18:51   #625 Til toppen
Nimrodel
Aktiv prater

Nimrodel sin avatar

Medlem siden: 23-03-2008
Sted: Bergen
Tråder: 4
Nimrodel er en prikkeguruNimrodel er en prikkeguruNimrodel er en prikkeguruNimrodel er en prikkeguruNimrodel er en prikkeguruNimrodel er en prikkeguruNimrodel er en prikkeguruNimrodel er en prikkeguruNimrodel er en prikkeguruNimrodel er en prikkeguruNimrodel er en prikkeguruNimrodel er en prikkeguruNimrodel er en prikkeguruNimrodel er en prikkeguruNimrodel er en prikkeguru

"Du verden, så flott! Du er jo blitt fullstendig fotograf, kjempelekkert!"

Mamma som likte bildene mine
er selve evigheten midt i tiden.
Nimrodel is online now   Avsporing: Svar med sitat Sitér fler
Gammel 05-09-2010, 06:56   #626 Til toppen
CathMich
Super Cath

CathMich sin avatar

Medlem siden: 11-04-2008
Sted: Xiamen, Kina
Tråder: 60
CathMich er en prikkefanatikerCathMich er en prikkefanatikerCathMich er en prikkefanatikerCathMich er en prikkefanatikerCathMich er en prikkefanatikerCathMich er en prikkefanatikerCathMich er en prikkefanatikerCathMich er en prikkefanatikerCathMich er en prikkefanatikerCathMich er en prikkefanatikerCathMich er en prikkefanatikerCathMich er en prikkefanatikerCathMich er en prikkefanatikerCathMich er en prikkefanatikerCathMich er en prikkefanatikerCathMich er en prikkefanatikerCathMich er en prikkefanatiker

På fredag var vi på firmafest i mannens firma, en av de eldre mannfolka hadde mange komplimenter og lovord til meg i løpet av kvelden, bare flotte ord som gjorde godt for selvtilliten
- Du er ei flott og sterke jente, Cath.
- Du er fryktelig moden for alderen.
- Du er er veldig handsome jente.
Osv osv.

Cath & Budd
Vietnam - Sør-Korea - Kina

2008-201?
CathMich is offline   Avsporing: Svar med sitat Sitér fler
Gammel 05-09-2010, 11:46   #627 Til toppen
Annki
Englemamma

Annki sin avatar

Medlem siden: 23-08-2005
Sted: Romerike
Alder: 35
Tråder: 79
Annki er en prikkefanatiker
Annki er en prikkefanatikerAnnki er en prikkefanatikerAnnki er en prikkefanatikerAnnki er en prikkefanatikerAnnki er en prikkefanatikerAnnki er en prikkefanatikerAnnki er en prikkefanatikerAnnki er en prikkefanatikerAnnki er en prikkefanatikerAnnki er en prikkefanatikerAnnki er en prikkefanatikerAnnki er en prikkefanatikerAnnki er en prikkefanatiker

Fikk høre i går, av min dekoratørvenninne:
"Det er ikke mange som kler beige, men du gjør virkelig det!"
-Om en topp jeg hadde på meg på fest i går.
Gammel 05-09-2010, 16:31   #628 Til toppen
SkoTroll
Rynketryne

SkoTroll sin avatar

Medlem siden: 30-08-2004
Tråder: 1827
SkoTroll er en prikkefanatiker
SkoTroll er en prikkefanatikerSkoTroll er en prikkefanatikerSkoTroll er en prikkefanatikerSkoTroll er en prikkefanatikerSkoTroll er en prikkefanatikerSkoTroll er en prikkefanatikerSkoTroll er en prikkefanatikerSkoTroll er en prikkefanatikerSkoTroll er en prikkefanatikerSkoTroll er en prikkefanatikerSkoTroll er en prikkefanatikerSkoTroll er en prikkefanatikerSkoTroll er en prikkefanatikerSkoTroll er en prikkefanatikerSkoTroll er en prikkefanatikerSkoTroll er en prikkefanatikerSkoTroll er en prikkefanatiker

"Du er en person man blir veldig lett glad i"
Gammel 05-09-2010, 17:37   #629 Til toppen
Fibi
"Petite and pixie-like"

Fibi sin avatar

Medlem siden: 08-10-2004
Sted: Forks, Washington
Alder: 30
Tråder: 1507
Fibi er en prikkefanatikerFibi er en prikkefanatiker
Fibi er en prikkefanatikerFibi er en prikkefanatikerFibi er en prikkefanatikerFibi er en prikkefanatikerFibi er en prikkefanatikerFibi er en prikkefanatikerFibi er en prikkefanatikerFibi er en prikkefanatikerFibi er en prikkefanatikerFibi er en prikkefanatikerFibi er en prikkefanatikerFibi er en prikkefanatikerFibi er en prikkefanatikerFibi er en prikkefanatiker

Sitat:
Sitat SkoTroll Vis innlegg
"Du er en person man blir veldig lett glad i"
Mhm.

Jeg har fått mange komplimenter for den nye tattoveringen min. Men det koseligste var ei som alltid hadde syntes jenter med tattoo var dritharry, men som pga min pene lilla sak var omvendt og vurderte en selv.
~Oscar Wilde~
Fibi is offline   Avsporing: Svar med sitat Sitér fler
Svar

Trådverktøy Søk i denne tråden
Søk i denne tråden:

Avansert søk
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke legge ved vedlegg
Du kan ikke redigere innleggene dine

vB code er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Skift forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Århundrets kompliment! linlin Skravlesiden 16 23-05-2005 11:50
Gav en [eks]narkoman kompliment her forleden. angel Skravlesiden 3 25-01-2005 12:28