Gå Tilbake   Pratekompaniet > Helse og hverdag > Anonyme diskusjoner > Sex

Svar

Trådverktøy Søk i denne tråden Visningsmoduser
Gammel 24-07-2010, 18:28   #41 Til toppen
Luthien
Moderator

Luthien sin avatar

Medlem siden: 15-10-2004
Sted: Vestlandet
Alder: 33
Pratekroner: (Donér)
Tråder: 1874
Luthien er en prikkefanatikerLuthien er en prikkefanatikerLuthien er en prikkefanatiker
Luthien er en prikkefanatikerLuthien er en prikkefanatikerLuthien er en prikkefanatikerLuthien er en prikkefanatikerLuthien er en prikkefanatikerLuthien er en prikkefanatikerLuthien er en prikkefanatikerLuthien er en prikkefanatikerLuthien er en prikkefanatikerLuthien er en prikkefanatikerLuthien er en prikkefanatikerLuthien er en prikkefanatikerLuthien er en prikkefanatikerLuthien er en prikkefanatikerLuthien er en prikkefanatikerLuthien er en prikkefanatikerLuthien er en prikkefanatikerLuthien er en prikkefanatiker
Standard Sv: hvem kunna du tenkt deg sex med??

Mener dere at dere aldri fantaserer om å ha sex med noen andre enn kjæresten? Jeg har mange fantasier, men det betyr ikke at jeg hopper til sengs med disse om anledningen skulle by seg. Det er jo derfor det er forskjell på fantasi og virkelighet. Jeg kunne aldri ha vært utro mot min mann. Vi har et fantastisk sexliv (som selvsagt går i bølgedaler, som alt annet). Men det er da lov, og deilig, å fantasere om å ha sex med andre.
Luthien is offline   Avsporing: Svar med sitat Sitér fler
Gammel 24-07-2010, 18:40   #42 Til toppen
yvonne
Sweet Pink Kitty

yvonne sin avatar

Medlem siden: 25-11-2004
Sted: Kristiansand
Alder: 23
Tråder: 34
yvonne er en prikkeelskeryvonne er en prikkeelskeryvonne er en prikkeelskeryvonne er en prikkeelskeryvonne er en prikkeelskeryvonne er en prikkeelskeryvonne er en prikkeelskeryvonne er en prikkeelskeryvonne er en prikkeelskeryvonne er en prikkeelskeryvonne er en prikkeelskeryvonne er en prikkeelskeryvonne er en prikkeelskeryvonne er en prikkeelsker

For deg er det lov, ikke for meg. Jeg blir kvalm av tanken på å fantasere om andre.
yvonne is offline   Avsporing: Svar med sitat Sitér fler
Gammel 24-07-2010, 19:12   #43 Til toppen
Premium
Assistent

Premium sin avatar

Medlem siden: 24-08-2004
Sted: Oslo
Tråder: 465
Premium er en prikkefanatiker
Premium er en prikkefanatikerPremium er en prikkefanatikerPremium er en prikkefanatikerPremium er en prikkefanatikerPremium er en prikkefanatikerPremium er en prikkefanatikerPremium er en prikkefanatikerPremium er en prikkefanatikerPremium er en prikkefanatikerPremium er en prikkefanatikerPremium er en prikkefanatikerPremium er en prikkefanatikerPremium er en prikkefanatikerPremium er en prikkefanatikerPremium er en prikkefanatikerPremium er en prikkefanatikerPremium er en prikkefanatikerPremium er en prikkefanatikerPremium er en prikkefanatikerPremium er en prikkefanatiker

Helt enig med Luthien. Dessuten tviler jeg på at mennene føler på samme måte...... Hvis meg en mann som ikke fantaserer om forskjellig kvinner.

"It doesn't matter who you are, where you come from. The ability to triumph begins with you — always." Oprah

Premium is online now   Avsporing: Svar med sitat Sitér fler
Gammel 24-07-2010, 19:15   #44 Til toppen
yvonne
Sweet Pink Kitty

yvonne sin avatar

Medlem siden: 25-11-2004
Sted: Kristiansand
Alder: 23
Tråder: 34
yvonne er en prikkeelskeryvonne er en prikkeelskeryvonne er en prikkeelskeryvonne er en prikkeelskeryvonne er en prikkeelskeryvonne er en prikkeelskeryvonne er en prikkeelskeryvonne er en prikkeelskeryvonne er en prikkeelskeryvonne er en prikkeelskeryvonne er en prikkeelskeryvonne er en prikkeelskeryvonne er en prikkeelskeryvonne er en prikkeelsker

Jeg vet at kjæresten ikke føler det samme som meg, men folk er forskjellige.
yvonne is offline   Avsporing: Svar med sitat Sitér fler
Gammel 24-07-2010, 19:46   #45 Til toppen
Serenity
Tittelløs

Serenity sin avatar

Medlem siden: 16-08-2004
Tråder: 341
Serenity er en prikkefanatikerSerenity er en prikkefanatikerSerenity er en prikkefanatiker
Serenity er en prikkefanatikerSerenity er en prikkefanatikerSerenity er en prikkefanatikerSerenity er en prikkefanatikerSerenity er en prikkefanatikerSerenity er en prikkefanatikerSerenity er en prikkefanatikerSerenity er en prikkefanatikerSerenity er en prikkefanatikerSerenity er en prikkefanatikerSerenity er en prikkefanatikerSerenity er en prikkefanatikerSerenity er en prikkefanatikerSerenity er en prikkefanatikerSerenity er en prikkefanatikerSerenity er en prikkefanatiker

Jeg fantaserer om andre, men har aldri fantasert om spesfike personer. Faktisk ikke om mannen min heller, i fantasiene er mine er folk alltid anonyme. Er ikke med i mine egne fantasier jeg heller.

Men jeg synes på ingen måte det er noen sammenheng mellom å fantasere om og kunne tenke seg å ha sex med.

Venter på Lille Persille, termin 21.12
Serenity is online now   Avsporing: Svar med sitat Sitér fler
Gammel 24-07-2010, 19:57   #46 Til toppen
Fibi
"Petite and pixie-like"

Fibi sin avatar

Medlem siden: 08-10-2004
Sted: Forks, Washington
Alder: 30
Tråder: 1507
Fibi er en prikkefanatikerFibi er en prikkefanatiker
Fibi er en prikkefanatikerFibi er en prikkefanatikerFibi er en prikkefanatikerFibi er en prikkefanatikerFibi er en prikkefanatikerFibi er en prikkefanatikerFibi er en prikkefanatikerFibi er en prikkefanatikerFibi er en prikkefanatikerFibi er en prikkefanatikerFibi er en prikkefanatikerFibi er en prikkefanatikerFibi er en prikkefanatikerFibi er en prikkefanatiker

Altså; Om Alexander Skarsgård hadde forvillet seg inn på mitt soverom så er det ikke sikkert jeg hadde klart å gjenomfør jeg heller, altså.

Men tanken er fin. Veeeldig fin.
~Oscar Wilde~
Fibi is online now   Avsporing: Svar med sitat Sitér fler
Gammel 24-07-2010, 23:15   #47 Til toppen
Tora
Nyprater

Tora sin avatar

Medlem siden: 27-12-2007
Sted: Trøndelagen
Tråder: 4
Tora er et umistelig medlemTora er et umistelig medlemTora er et umistelig medlemTora er et umistelig medlemTora er et umistelig medlemTora er et umistelig medlemTora er et umistelig medlemTora er et umistelig medlemTora er et umistelig medlemTora er et umistelig medlemTora er et umistelig medlemTora er et umistelig medlemTora er et umistelig medlem

Hmmm... Jeg pleier ikke å drømme om konkrete personer å ha sex med. Akkurat som hos Serenity er de anonyme. Men det har dukket opp en fyr i tankene mine i de siste månedene, som... jah... ikke dum, han.

Er singel, jeg da.
Gammel 24-07-2010, 23:38   #48 Til toppen
isola
Hormonella deVille

isola sin avatar

Medlem siden: 19-10-2007
Alder: 28
Tråder: 47
isola er en prikkefanatiker
isola er en prikkefanatikerisola er en prikkefanatikerisola er en prikkefanatikerisola er en prikkefanatikerisola er en prikkefanatikerisola er en prikkefanatikerisola er en prikkefanatikerisola er en prikkefanatikerisola er en prikkefanatikerisola er en prikkefanatikerisola er en prikkefanatikerisola er en prikkefanatikerisola er en prikkefanatikerisola er en prikkefanatikerisola er en prikkefanatikerisola er en prikkefanatikerisola er en prikkefanatikerisola er en prikkefanatiker

Sitat:
Sitat Fibi Vis innlegg
Altså; Om Alexander Skarsgård hadde forvillet seg inn på mitt soverom så er det ikke sikkert jeg hadde klart å gjenomfør jeg heller, altså.

Men tanken er fin. Veeeldig fin.

Samme her.. Jeg hadde nok druknet.
isola is online now   Avsporing: Svar med sitat Sitér fler
Gammel 25-07-2010, 13:03   #49 Til toppen
Lille32
Storprater

Lille32 sin avatar

Medlem siden: 09-09-2008
Alder: 34
Tråder: 35
Lille32 er en prikkefanatikerLille32 er en prikkefanatikerLille32 er en prikkefanatikerLille32 er en prikkefanatikerLille32 er en prikkefanatikerLille32 er en prikkefanatikerLille32 er en prikkefanatikerLille32 er en prikkefanatikerLille32 er en prikkefanatikerLille32 er en prikkefanatikerLille32 er en prikkefanatikerLille32 er en prikkefanatikerLille32 er en prikkefanatikerLille32 er en prikkefanatikerLille32 er en prikkefanatikerLille32 er en prikkefanatikerLille32 er en prikkefanatikerLille32 er en prikkefanatikerLille32 er en prikkefanatiker

Sitat:
Sitat Serenity Vis innlegg
Men jeg synes på ingen måte det er noen sammenheng mellom å fantasere om og kunne tenke seg å ha sex med.

Akkurat som om jeg skulle sagt det selv Spørsmålet var jo hvem man kunne tenkt seg ha sex med, og jeg ønsker kun å ha sex med kjæresten min og ingen andre.
Gammel 31-07-2010, 23:15   #50 Til toppen
martamor
Masekopp

martamor sin avatar

Medlem siden: 31-07-2010
Sted: Bergen
Alder: 19
Tråder: 8
martamor har gylne tider i møte
Flørtete Sv: hvem kunna du tenkt deg sex med??

Josh Radnor i How I Met Your Mother og en meget kjekk kamerat av meg.

(jeg er singel.)

Voss folkehøgskule, Film og foto, august 2010!

martamor is offline   Avsporing: Svar med sitat Sitér fler
Svar

Trådverktøy Søk i denne tråden
Søk i denne tråden:

Avansert søk
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan starte nye tråder
Du kan skrive svar
Du kan ikke legge ved vedlegg
Du kan ikke redigere innleggene dine

vB code er