Gå Tilbake   Pratekompaniet > Velkommen til Pratekompaniet > Ny på siden

Svar

Trådverktøy Søk i denne tråden Visningsmoduser
Gammel 31-07-2010, 19:43   #11 Til toppen
Fiona Promp
Skravvellapp

Fiona Promp sin avatar

Medlem siden: 24-07-2007
Sted: På lændet.
Pratekroner: (Donér)
Tråder: 24
Fiona Promp har mange vennerFiona Promp har mange vennerFiona Promp har mange vennerFiona Promp har mange vennerFiona Promp har mange vennerFiona Promp har mange vennerFiona Promp har mange vennerFiona Promp har mange vennerFiona Promp har mange vennerFiona Promp har mange vennerFiona Promp har mange vennerFiona Promp har mange vennerFiona Promp har mange venner
Standard Sv: Hei igjen. :)

Sitat:
Sitat Hedda:) Vis innlegg
Bor du på et lite sted da, eller? Siden det er mye rykter?

Må være en vanskelig situasjon i seg selv, fælt når folk skal snakke dritt og spre rykter i tillegg. Uff!

Jeg bodde på et lite sted ja, der folk ikke hadde så mye annet å finne på enn å finne på ting som overhodet ikke har med virkeligheten og gjøre. Sånt pisses me off..

Nå har jeg flyttet, og jeg stortrives her. Savnet etter ungene er selvfølgelig ENORMT! Men de bor på hjemplassen sin, sammen med pappaen og besteforeldre og venner de har hatt hele livet. Og jeg må bare presisere at det er tunge ting som har ført til at jeg tok denne avgjørelsen. Det er ingen enkel avgjørelse dette, det er ikke noe man bare gjør for moro skyld..

Utrolig godt å ikke dømmes for dette. Jeg var ganske redd for det da jeg skrev HI.

Som sagt; Godt å være tilbake.
Gammel 01-08-2010, 15:29   #12 Til toppen
Fixi
Seniorprater

Fixi sin avatar

Medlem siden: 15-07-2005
Sted: langt ut på landet
Alder: 26
Tråder: 121
Fixi er en prikkefanatikerFixi er en prikkefanatikerFixi er en prikkefanatikerFixi er en prikkefanatikerFixi er en prikkefanatikerFixi er en prikkefanatikerFixi er en prikkefanatikerFixi er en prikkefanatikerFixi er en prikkefanatikerFixi er en prikkefanatikerFixi er en prikkefanatikerFixi er en prikkefanatikerFixi er en prikkefanatikerFixi er en prikkefanatikerFixi er en prikkefanatikerFixi er en prikkefanatikerFixi er en prikkefanatiker

Hei hei

og velkommen tilbake
Gammel 01-08-2010, 23:49   #13 Til toppen
Fiona Promp
Skravvellapp

Fiona Promp sin avatar

Medlem siden: 24-07-2007
Sted: På lændet.
Tråder: 24
Fiona Promp har mange vennerFiona Promp har mange vennerFiona Promp har mange vennerFiona Promp har mange vennerFiona Promp har mange vennerFiona Promp har mange vennerFiona Promp har mange vennerFiona Promp har mange vennerFiona Promp har mange vennerFiona Promp har mange vennerFiona Promp har mange vennerFiona Promp har mange vennerFiona Promp har mange venner

Takk for det.

Trådverktøy Søk i denne tråden
Søk i denne tråden:

Avansert søk
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke legge ved vedlegg
Du kan ikke redigere innleggene dine

vB code er