Gå Tilbake   Pratekompaniet > Underholdning > Bilder

Bilder Her kan man legge både diverse bilder + skrytebilder av barna, hunden e.l

Svar

Trådverktøy Søk i denne tråden Visningsmoduser
Gammel 10-01-2006, 10:35   #1 Til toppen
Iset
Trust me, I'm The Doctor

Iset sin avatar

Medlem siden: 09-08-2004
Sted: Sola
Alder: 34
Pratekroner: (Donér)
Tråder: 1810
Iset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatiker
Iset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatiker
Standard Bilder av tattoo

Så de hadde en slik tråd på NM og fikk lyst å legge en her på forumet og, er så morsomt å se alle de stilige tatoveringene til folk.

Her er min (jeg bare legger ut link fra google, for mannen min er ikke hjemme og jeg klarer ikke ta bilde av den selv, og denne er PRIKK lik uansett). Den er bakpå høyre skulder. Jeg er jo totalt egyptfan av, har vært det hele livet mitt, så neste tattis blir også noe fra gamle Egypt.

Iset sin tatovering - eye of Horus
Iset is offline   Avsporing: Svar med sitat Sitér fler
Gammel 10-01-2006, 11:30   #2 Til toppen
Laronja

Tråder: 2198
Standard Sv: Vis meg din tatovering!

Ikke så lett å ta bilder av mine egne tattoveringer, så de ble lit uklare da

Det første er en dolk jeg tattoverte når jeg var 15 år...angrer litt på den så jeg skal ta å tattovere et tribal mønster over senere. Den er på den ene armen

Nr. 2 tok jeg når jeg var 18, den er på høyre skulder

Nr 3 var en jeg tegnet selv og tok når jeg var 17, den er på den andre armen

Nr 4 tegnet jeg også selv og tok når jeg var 19 år, den er oppover hele den ene leggen min

Og nå har jeg abstinenser og vil ha flere....mange år siden sist jeg tok en tattovering
Vedlagte bilder
Filtype: jpg Picture 039.jpg (59,4 KB, 32 visninger)
Filtype: jpg Picture 040.jpg (93,8 KB, 26 visninger)
Filtype: jpg Picture 041.jpg (111,8 KB, 35 visninger)
Filtype: jpg Picture 043.jpg (146,9 KB, 28 visninger)

Sist endret av Laronja : 10-01-2006 kl 11:33.
  Avsporing: Svar med sitat Sitér fler
Gammel 10-01-2006, 12:35   #3 Til toppen
Snow
Tastaturkjenner

Snow sin avatar

Medlem siden: 17-11-2004
Sted: Vestby
Alder: 36
Tråder: 801
Snow er en prikkefanatikerSnow er en prikkefanatikerSnow er en prikkefanatikerSnow er en prikkefanatikerSnow er en prikkefanatikerSnow er en prikkefanatikerSnow er en prikkefanatikerSnow er en prikkefanatikerSnow er en prikkefanatikerSnow er en prikkefanatikerSnow er en prikkefanatikerSnow er en prikkefanatikerSnow er en prikkefanatikerSnow er en prikkefanatikerSnow er en prikkefanatikerSnow er en prikkefanatikerSnow er en prikkefanatikerSnow er en prikkefanatikerSnow er en prikkefanatikerSnow er en prikkefanatiker

Jeg tok tatoveringen min i mai-04, er kjempe begeistret for den enda Digger den helt rått jeg

Har tatoveringen ved høyre hoftebein sånn ca. Sitter sånn omtrent ved bukselinningen....

Har bare dette bildet av den akkurat nå. Bildet er tatt 5 minutter etter at jeg tok tatoveringen, derfor er den litt rød

http://www.pratekompaniet.com/forum/...42&postcount=2
Gammel 10-01-2006, 14:15   #4 Til toppen
Annki
Englemamma

Annki sin avatar

Medlem siden: 23-08-2005
Sted: Romerike
Alder: 39
Tråder: 98
Annki er en prikkefanatiker
Annki er en prikkefanatikerAnnki er en prikkefanatikerAnnki er en prikkefanatikerAnnki er en prikkefanatikerAnnki er en prikkefanatikerAnnki er en prikkefanatikerAnnki er en prikkefanatikerAnnki er en prikkefanatikerAnnki er en prikkefanatikerAnnki er en prikkefanatikerAnnki er en prikkefanatikerAnnki er en prikkefanatikerAnnki er en prikkefanatiker

Her er min:

http://www.pratekompaniet.com/forum/...8&d=1128022035

Den tok jeg i høst, den er på siden på høyre legg, jeg er kjempefornøyd!!!
Gammel 11-01-2006, 01:30   #5 Til toppen
Dølle
Aktiv prater

Dølle sin avatar

Medlem siden: 12-12-2005
Sted: Ut mot havet
Alder: 34
Tråder: 15
Dølle er prikkekåtDølle er prikkekåtDølle er prikkekåtDølle er prikkekåtDølle er prikkekåtDølle er prikkekåtDølle er prikkekåtDølle er prikkekåtDølle er prikkekåtDølle er prikkekåtDølle er prikkekåtDølle er prikkekåtDølle er prikkekåt

Her er min tatto. Den går rundt armen. Har en tatto til bak på skulderen, men har ikke bilde av den

Gammel 11-01-2006, 11:26   #6 Til toppen
Aorta
.. et knallskudd

Aorta sin avatar

Medlem siden: 21-10-2005
Sted: Oslo
Tråder: 400
Aorta er en prikkefanatikerAorta er en prikkefanatiker
Aorta er en prikkefanatikerAorta er en prikkefanatikerAorta er en prikkefanatikerAorta er en prikkefanatikerAorta er en prikkefanatikerAorta er en prikkefanatikerAorta er en prikkefanatikerAorta er en prikkefanatikerAorta er en prikkefanatikerAorta er en prikkefanatikerAorta er en prikkefanatikerAorta er en prikkefanatikerAorta er en prikkefanatikerAorta er en prikkefanatikerAorta er en prikkefanatiker

Jeg har to, skulle gjerne vist de fram.. men så var det denne anonymiteten da.

Fine tatoveringer på dere, likte Annki sin spesielt godt.
Gammel 11-01-2006, 14:00   #7 Til toppen
Willow
blablabla..

Willow sin avatar

Medlem siden: 19-03-2005
Sted: På en rosa sky et sted..
Alder: 32
Tråder: 151
Willow er en prikkefanatiker
Willow er en prikkefanatikerWillow er en prikkefanatikerWillow er en prikkefanatikerWillow er en prikkefanatikerWillow er en prikkefanatikerWillow er en prikkefanatikerWillow er en prikkefanatikerWillow er en prikkefanatikerWillow er en prikkefanatikerWillow er en prikkefanatikerWillow er en prikkefanatikerWillow er en prikkefanatikerWillow er en prikkefanatikerWillow er en prikkefanatikerWillow er en prikkefanatiker

Fiiine tattiser da..jeg har ikke kameraet mitt her..men skal slenge ut bilder av mine senere..
Willow is offline   Avsporing: Svar med sitat Sitér fler
Gammel 11-01-2006, 19:00   #8 Til toppen
Annki
Englemamma

Annki sin avatar

Annki er en prikkefanatikerAnnki er en prikkefanatikerAnnki er en prikkefanatikerAnnki er en prikkefanatikerAnnki er en prikkefanatikerAnnki er en prikkefanatikerAnnki er en prikkefanatikerAnnki er en prikkefanatikerAnnki er en prikkefanatikerAnnki er en prikkefanatikerAnnki er en prikkefanatikerAnnki er en prikkefanatikerAnnki er en prikkefanatiker

Sitat:
Sitat Aorta

Takk!!

Det var egentlig vinger på dragen, men jeg ville heller ha klør, så jeg fikk han til å tegne den om litt. Gjorde litt andre småforandringer også, så jeg føler at den virkelig er m"min". Ville ikke ha en tattoo som alle andre har også..
Jeg er kjempefornøyd, skal bort og farge den opp litt nå før sommer-sesongen, så blir den perkekt!!!
Gammel 11-01-2006, 19:03   #9 Til toppen
Annki
Englemamma

Annki sin avatar

Sitat:
Sitat Aorta

-Men jeg har lyst til å se dine også!!!!!
Gammel 12-01-2006, 01:38   #10 Til toppen
Gjest

Tråder: 2198

Her er min, en Pegasus på høyre skulder.
Vedlagte bilder
Filtype: jpg tattis.jpg (10,5 KB, 30 visninger)
  Avsporing: Svar med sitat Sitér fler
Svar

Trådverktøy Søk i denne tråden
Søk i denne tråden:

Avansert søk
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke legge ved vedlegg
Du kan ikke redigere innleggene dine

vB code er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Skift forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fødselshistorier Gnotten Gravid 43 12-07-2011 12:00
Julekaker/desserter SkoTroll Jul 7 20-12-2004 11:26
En hel dose bilder av snuppa mi! *nemi* Bilder 11 25-11-2004 20:15
Sjokoladekaker - i mange varianter SkoTroll Desserter og kaker 4 04-11-2004 08:31