Gå Tilbake   Pratekompaniet > Underholdning > Datasnakken

Svar

Trådverktøy Søk i denne tråden Visningsmoduser
Gammel 10-12-2007, 00:33   #1 Til toppen
Luthien
Moderator

Luthien sin avatar

Medlem siden: 15-10-2004
Sted: Vestlandet
Alder: 37
Pratekroner: (Donér)
Tråder: 2022
Luthien er en prikkefanatikerLuthien er en prikkefanatikerLuthien er en prikkefanatikerLuthien er en prikkefanatiker
Luthien er en prikkefanatikerLuthien er en prikkefanatikerLuthien er en prikkefanatikerLuthien er en prikkefanatikerLuthien er en prikkefanatikerLuthien er en prikkefanatikerLuthien er en prikkefanatikerLuthien er en prikkefanatikerLuthien er en prikkefanatikerLuthien er en prikkefanatikerLuthien er en prikkefanatikerLuthien er en prikkefanatikerLuthien er en prikkefanatiker
??? Lage julekort - program?

Noen som vet om et program jeg kan laste ned gratis, som jeg kan lage julekort med? *Gjerrig*

Luthien is offline   Avsporing: Svar med sitat Sitér fler
Gammel 10-12-2007, 01:39   #2 Til toppen
linda*
Snakkesalig prater

Medlem siden: 02-09-2004
Sted: oslo
Tråder: 174
linda* er en prikkefanatikerlinda* er en prikkefanatikerlinda* er en prikkefanatikerlinda* er en prikkefanatikerlinda* er en prikkefanatikerlinda* er en prikkefanatikerlinda* er en prikkefanatikerlinda* er en prikkefanatikerlinda* er en prikkefanatikerlinda* er en prikkefanatikerlinda* er en prikkefanatikerlinda* er en prikkefanatikerlinda* er en prikkefanatikerlinda* er en prikkefanatikerlinda* er en prikkefanatikerlinda* er en prikkefanatikerlinda* er en prikkefanatiker
Standard Sv: Lage julekort - program?

Jeg bruker bare bilder, tekst og andre elementer fra et bilderedigeringsprogram jeg. Årets julekort ble slik:
linda* is offline   Avsporing: Svar med sitat Sitér fler
Gammel 10-12-2007, 01:42   #3 Til toppen
Luthien
Moderator

Luthien sin avatar

Medlem siden: 15-10-2004
Sted: Vestlandet
Alder: 37
Tråder: 2022
Luthien er en prikkefanatikerLuthien er en prikkefanatikerLuthien er en prikkefanatikerLuthien er en prikkefanatiker
Luthien er en prikkefanatikerLuthien er en prikkefanatikerLuthien er en prikkefanatikerLuthien er en prikkefanatikerLuthien er en prikkefanatikerLuthien er en prikkefanatikerLuthien er en prikkefanatikerLuthien er en prikkefanatikerLuthien er en prikkefanatikerLuthien er en prikkefanatikerLuthien er en prikkefanatikerLuthien er en prikkefanatikerLuthien er en prikkefanatiker

Det ble kjempefint. Hvilket program brukte du?

Luthien is offline   Avsporing: Svar med sitat Sitér fler
Gammel 10-12-2007, 01:59   #4 Til toppen
linda*
Snakkesalig prater

linda* er en prikkefanatikerlinda* er en prikkefanatikerlinda* er en prikkefanatikerlinda* er en prikkefanatikerlinda* er en prikkefanatikerlinda* er en prikkefanatikerlinda* er en prikkefanatikerlinda* er en prikkefanatikerlinda* er en prikkefanatikerlinda* er en prikkefanatikerlinda* er en prikkefanatikerlinda* er en prikkefanatikerlinda* er en prikkefanatikerlinda* er en prikkefanatikerlinda* er en prikkefanatikerlinda* er en prikkefanatikerlinda* er en prikkefanatiker

Takk. Jeg bruker microsoft picture it. Eneste jeg har giddet å sette meg inn i så langt. Synes det funker helt greit. Hvertfall mye enklere enn photoshop (men jeg skal lære meg det også)
Gammel 10-12-2007, 08:42   #5 Til toppen
m&m's
Helt suveren

m&m's sin avatar

Medlem siden: 19-10-2004
Sted: Oslo
Alder: 38
Tråder: 666
m&m's er en prikkefanatiker
m&m's er en prikkefanatikerm&m's er en prikkefanatikerm&m's er en prikkefanatikerm&m's er en prikkefanatikerm&m's er en prikkefanatikerm&m's er en prikkefanatikerm&m's er en prikkefanatikerm&m's er en prikkefanatikerm&m's er en prikkefanatikerm&m's er en prikkefanatikerm&m's er en prikkefanatikerm&m's er en prikkefanatikerm&m's er en prikkefanatikerm&m's er en prikkefanatikerm&m's er en prikkefanatikerm&m's er en prikkefanatikerm&m's er en prikkefanatikerm&m's er en prikkefanatiker

Men koster det noe?

Og hva er det som følger med maskinen?

m&m's is offline   Avsporing: Svar med sitat Sitér fler
Gammel 10-12-2007, 08:46   #6 Til toppen
Hedda:)
Administrator

Hedda:) sin avatar

Medlem siden: 09-08-2004
Alder: 36
Tråder: 4977
Hedda:) er en prikkefanatikerHedda:) er en prikkefanatikerHedda:) er en prikkefanatikerHedda:) er en prikkefanatiker
Hedda:) er en prikkefanatikerHedda:) er en prikkefanatikerHedda:) er en prikkefanatikerHedda:) er en prikkefanatikerHedda:) er en prikkefanatikerHedda:) er en prikkefanatikerHedda:) er en prikkefanatikerHedda:) er en prikkefanatikerHedda:) er en prikkefanatikerHedda:) er en prikkefanatikerHedda:) er en prikkefanatikerHedda:) er en prikkefanatikerHedda:) er en prikkefanatikerHedda:) er en prikkefanatikerHedda:) er en prikkefanatikerHedda:) er en prikkefanatikerHedda:) er en prikkefanatikerHedda:) er en prikkefanatiker

Så flott julekort, så stor J har blitt! Nydelig jente.

Luth: Jeg bruker InDesign til sånne ting, det er jo ikke et gratisprogram, men kan sikkert lastes ned fordet.

Sitat:
Sitat m&msmamma Vis innlegg
Men koster det noe?

Hæ?
Gammel 10-12-2007, 08:51   #7 Til toppen
m&m's
Helt suveren

m&m's sin avatar

Medlem siden: 19-10-2004
Alder: 38
Tråder: 666
m&m's er en prikkefanatiker
m&m's er en prikkefanatikerm&m's er en prikkefanatikerm&m's er en prikkefanatikerm&m's er en prikkefanatikerm&m's er en prikkefanatikerm&m's er en prikkefanatikerm&m's er en prikkefanatikerm&m's er en prikkefanatikerm&m's er en prikkefanatikerm&m's er en prikkefanatikerm&m's er en prikkefanatikerm&m's er en prikkefanatikerm&m's er en prikkefanatikerm&m's er en prikkefanatikerm&m's er en prikkefanatikerm&m's er en prikkefanatikerm&m's er en prikkefanatikerm&m's er en prikkefanatiker

Sitat:
Sitat Hedda:)
Hæ?

Altså, det jeg mente var om det picture it programmet var gratis da... Og hvilket program som følger med maskinen når man kjøper den?

Det er mandag, og det er tidlig.

m&m's is offline   Avsporing: Svar med sitat Sitér fler
Gammel 10-12-2007, 14:48   #8 Til toppen
pjuski

Tråder: 2198

Så søt jente!

Synes hun var veldig lik deg jeg linda*
  Avsporing: Svar med sitat Sitér fler
Gammel 10-12-2007, 21:53   #9 Til toppen
linda*
Snakkesalig prater

Sitat:
Sitat m&m's Vis innlegg
Men koster det noe?

Dette programmet var med maskinen når jeg kjøpte den. Så jeg har ingen anelse hvor man laster den ned eller hva det evt koster.
Gammel 10-12-2007, 21:56   #10 Til toppen
linda*
Snakkesalig prater

Sitat:
Sitat pjuski Vis innlegg
Så søt jente!

Synes hun var veldig lik deg jeg linda*

Ja hun har nok en del trekk fra meg. Tar det som et kompliment. Tusen takk.

Sitat:
Sitat Hedda:)
Så flott julekort, så stor J har blitt! Nydelig jente.

Tusen takk. Ja de vokser fort, litt vel fort også noen ganger. Men det er hærlig å se de vokse til.
Svar

Trådverktøy Søk i denne tråden
Søk i denne tråden:

Avansert søk
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke legge ved vedlegg
Du kan ikke redigere innleggene dine

vB code er