Gå Tilbake   Pratekompaniet > Helse og hverdag > Mat & Kosthold > Kokeboka > Kylling og fjærkre

Svar

Trådverktøy Søk i denne tråden Visningsmoduser
Gammel 05-05-2009, 16:27   #1 Til toppen
isola
Hormonella deVille

isola sin avatar

Medlem siden: 19-10-2007
Alder: 32
Pratekroner: (Donér)
Tråder: 51
isola er en prikkefanatiker
isola er en prikkefanatikerisola er en prikkefanatikerisola er en prikkefanatikerisola er en prikkefanatikerisola er en prikkefanatikerisola er en prikkefanatikerisola er en prikkefanatikerisola er en prikkefanatikerisola er en prikkefanatikerisola er en prikkefanatikerisola er en prikkefanatikerisola er en prikkefanatikerisola er en prikkefanatikerisola er en prikkefanatikerisola er en prikkefanatikerisola er en prikkefanatikerisola er en prikkefanatikerisola er en prikkefanatiker
Standard Isolas kyllingform med pasta

Jeg antar at det var meg Iset skrev "få oppskrift" til, og om det ikke var det så prakker jeg den på dere likevel.

Jeg lager så å si alt på slump da, men man kan jo bare tilpasse alt slik man liker det selv. Jeg brukte:

2 kyllingfileter
1 paprika
2-3 vårløk
Masse champignon
Pasta
1 pose Toro Mix for Ovnsgratinert Kylling (her trengs 2 dl fløte)
Revet ost

Paprika og vårløk kuttes og has i ildfast form. Kylling og champignon kuttes, stekes, og has over i formen. Kok pastaen(jeg brukte økologisk Simpsons-pasta for å glede min kjære. Når den er tom tenker jeg det blir speltmakaroni.), og bland det sammen med alt det andre i formen. Lag Toromixen etter anvisning på pakken og hell det over, strø på revet ost til slutt. Gratineres i ovnen på 200 grader til osten er gyllen. Jeg serverte salat til.
isola is offline   Avsporing: Svar med sitat Sitér fler
Gammel 05-05-2009, 16:30   #2 Til toppen
ANNI
Hobbyprater

ANNI sin avatar

Medlem siden: 05-11-2004
Sted: Fredrikstad
Alder: 42
Tråder: 18
ANNI er en prikkeelskerANNI er en prikkeelskerANNI er en prikkeelskerANNI er en prikkeelskerANNI er en prikkeelskerANNI er en prikkeelskerANNI er en prikkeelskerANNI er en prikkeelskerANNI er en prikkeelskerANNI er en prikkeelskerANNI er en prikkeelskerANNI er en prikkeelskerANNI er en prikkeelskerANNI er en prikkeelsker
Standard Sv: Isolas kyllingform med pasta

Detta hørtes rett å slett lettvint og godt ut. Må prøves ut.
Gammel 05-05-2009, 18:57   #3 Til toppen
Iset
Trust me, I'm The Doctor

Iset sin avatar

Medlem siden: 09-08-2004
Sted: Sola
Alder: 34
Tråder: 1810
Iset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatiker
Iset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatiker

Ja det var deg jeg mente, hehe. Årh den høres god ut, men selvsagt måtte den inneholde Torogreier, jeg som prøver å unngå det helt nå. Men jeg får skeie ut med den en lørdag eller noe. Høres knallgodt ut.
Iset is offline   Avsporing: Svar med sitat Sitér fler
Gammel 05-05-2009, 19:03   #4 Til toppen
Alba
House rocks!

Alba sin avatar

Medlem siden: 08-04-2008
Sted: Oslo
Tråder: 185
Alba er en prikkefanatiker
Alba er en prikkefanatikerAlba er en prikkefanatikerAlba er en prikkefanatikerAlba er en prikkefanatikerAlba er en prikkefanatikerAlba er en prikkefanatikerAlba er en prikkefanatikerAlba er en prikkefanatikerAlba er en prikkefanatikerAlba er en prikkefanatikerAlba er en prikkefanatikerAlba er en prikkefanatikerAlba er en prikkefanatikerAlba er en prikkefanatiker
Standard Re: Isolas kyllingform med pasta

Milliondollarspørsmålet er jo selvsagt hvordan man lager den Torosaken fra bunnen?

-Dorothy L. Sayers
Alba is offline   Avsporing: Svar med sitat Sitér fler
Gammel 05-05-2009, 19:10   #5 Til toppen
Iset
Trust me, I'm The Doctor

Iset sin avatar

Iset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatiker

Jah. Det er vel bare å lese på pakken og prøve å blande selv. Har du en pakke liggende, Isola? Eller andre?
Gammel 05-05-2009, 19:34   #6 Til toppen
irene
Respektert prater

irene sin avatar

Medlem siden: 03-09-2006
Alder: 30
Tråder: 223
irene er en prikkefanatiker
irene er en prikkefanatikerirene er en prikkefanatikerirene er en prikkefanatikerirene er en prikkefanatikerirene er en prikkefanatikerirene er en prikkefanatikerirene er en prikkefanatikerirene er en prikkefanatikerirene er en prikkefanatikerirene er en prikkefanatikerirene er en prikkefanatikerirene er en prikkefanatikerirene er en prikkefanatikerirene er en prikkefanatikerirene er en prikkefanatikerirene er en prikkefanatikerirene er en prikkefanatikerirene er en prikkefanatikerirene er en prikkefanatiker

Her er innholde http://toro.no/index.php?mapping=300&id=12253

Uppestad og Waade Regn fra lyktestolpar
irene is offline   Avsporing: Svar med sitat Sitér fler
Gammel 05-05-2009, 19:48   #7 Til toppen
isola
Hormonella deVille

isola sin avatar

Medlem siden: 19-10-2007
Alder: 32
Tråder: 51
isola er en prikkefanatiker
isola er en prikkefanatikerisola er en prikkefanatikerisola er en prikkefanatikerisola er en prikkefanatikerisola er en prikkefanatikerisola er en prikkefanatikerisola er en prikkefanatikerisola er en prikkefanatikerisola er en prikkefanatikerisola er en prikkefanatikerisola er en prikkefanatikerisola er en prikkefanatikerisola er en prikkefanatikerisola er en prikkefanatikerisola er en prikkefanatikerisola er en prikkefanatikerisola er en prikkefanatikerisola er en prikkefanatiker

Jeg vil tro det funker like godt med hvilken som helst fløtebasert tykk saus altså. Er ikke så god på det egentlig, men jeg er lærevillig.
isola is offline   Avsporing: Svar med sitat Sitér fler
Gammel 05-05-2009, 20:30   #8 Til toppen
Iset
Trust me, I'm The Doctor

Iset sin avatar

Sitat:
Sitat irene Vis innlegg

Åh, takk.
Gammel 05-05-2009, 20:53   #9 Til toppen
Alba
House rocks!

Alba sin avatar

Medlem siden: 08-04-2008
Sted: Oslo
Tråder: 185
Alba er en prikkefanatiker
Alba er en prikkefanatikerAlba er en prikkefanatikerAlba er en prikkefanatikerAlba er en prikkefanatikerAlba er en prikkefanatikerAlba er en prikkefanatikerAlba er en prikkefanatikerAlba er en prikkefanatikerAlba er en prikkefanatikerAlba er en prikkefanatikerAlba er en prikkefanatikerAlba er en prikkefanatikerAlba er en prikkefanatikerAlba er en prikkefanatiker
Standard Re: Isolas kyllingform med pasta

Se her ja, da snakker vi.
Tykk fløtesaus med diverse krydder, løk og sånn skal vi få til. Men da har vi egentlig hatt noe lignende mange ganger, minus champignon.

-Dorothy L. Sayers
Alba is offline   Avsporing: Svar med sitat Sitér fler
Svar

Trådverktøy Søk i denne tråden
Søk i denne tråden:

Avansert søk
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke legge ved vedlegg
Du kan ikke redigere innleggene dine