Gå Tilbake   Pratekompaniet > Helse og hverdag > Mat & Kosthold > Kokeboka > Desserter og kaker

Svar

Trådverktøy Søk i denne tråden Visningsmoduser
Gammel 12-12-2004, 00:34   #1 Til toppen
Titti
Assistent

Titti sin avatar

Medlem siden: 15-08-2004
Pratekroner: (Donér)
Tråder: 1344
Titti er en prikkefanatiker
Titti er en prikkefanatikerTitti er en prikkefanatikerTitti er en prikkefanatikerTitti er en prikkefanatikerTitti er en prikkefanatikerTitti er en prikkefanatikerTitti er en prikkefanatikerTitti er en prikkefanatikerTitti er en prikkefanatikerTitti er en prikkefanatikerTitti er en prikkefanatikerTitti er en prikkefanatikerTitti er en prikkefanatikerTitti er en prikkefanatikerTitti er en prikkefanatikerTitti er en prikkefanatikerTitti er en prikkefanatikerTitti er en prikkefanatikerTitti er en prikkefanatiker
Standard Oppskrift på gode risboller.

Jeg trenger en annen oppskrift enn den som står bak på puffet ris-posen. Den er så kjedelig, med bare smeltet fett og kakao. Hadde en gang en oppskrift hvor du laget eggedosis og bl.a hadde oppi oboy. Noe i den duren
Gammel 12-12-2004, 00:46   #2 Til toppen
SoLiS
Uunnværlig prater

SoLiS sin avatar

Medlem siden: 13-09-2004
Sted: Sammen med Ostepopp
Alder: 31
Tråder: 229
SoLiS er en prikkeelskerSoLiS er en prikkeelskerSoLiS er en prikkeelskerSoLiS er en prikkeelskerSoLiS er en prikkeelskerSoLiS er en prikkeelskerSoLiS er en prikkeelskerSoLiS er en prikkeelskerSoLiS er en prikkeelskerSoLiS er en prikkeelskerSoLiS er en prikkeelskerSoLiS er en prikkeelskerSoLiS er en prikkeelskerSoLiS er en prikkeelsker
Standard Sv: Oppskrift på gode risboller.

Hvis man vil ha "kjappe" risboller (som forsåvidt ikke tåler varme så alt for godt ), så kan man bare smelte melkesjokolade i varmebad, helle oppi puffa ris og så gjøre som vanlig (dele dem opp i boller og sette kaldt). Nam nam!! hihi enkelt og godt

Termin 26.02.2010
SoLiS is offline   Avsporing: Svar med sitat Sitér fler
Gammel 12-12-2004, 00:50   #3 Til toppen
Titti
Assistent

Titti sin avatar

Medlem siden: 15-08-2004
Tråder: 1344
Titti er en prikkefanatiker
Titti er en prikkefanatikerTitti er en prikkefanatikerTitti er en prikkefanatikerTitti er en prikkefanatikerTitti er en prikkefanatikerTitti er en prikkefanatikerTitti er en prikkefanatikerTitti er en prikkefanatikerTitti er en prikkefanatikerTitti er en prikkefanatikerTitti er en prikkefanatikerTitti er en prikkefanatikerTitti er en prikkefanatikerTitti er en prikkefanatikerTitti er en prikkefanatikerTitti er en prikkefanatikerTitti er en prikkefanatikerTitti er en prikkefanatikerTitti er en prikkefanatiker

Sitat:
Sitat SoLiS
Hvis man vil ha "kjappe" risboller (som forsåvidt ikke tåler varme så alt for godt ), så kan man bare smelte melkesjokolade i varmebad, helle oppi puffa ris og så gjøre som vanlig (dele dem opp i boller og sette kaldt). Nam nam!! hihi enkelt og godt
Takk Men jeg synes de blir litt for enkle og kjedelige liksom.
Gammel 12-12-2004, 01:05   #4 Til toppen
SoLiS
Uunnværlig prater

SoLiS sin avatar

Medlem siden: 13-09-2004
Sted: Sammen med Ostepopp
Alder: 31
Tråder: 229
SoLiS er en prikkeelskerSoLiS er en prikkeelskerSoLiS er en prikkeelskerSoLiS er en prikkeelskerSoLiS er en prikkeelskerSoLiS er en prikkeelskerSoLiS er en prikkeelskerSoLiS er en prikkeelskerSoLiS er en prikkeelskerSoLiS er en prikkeelskerSoLiS er en prikkeelskerSoLiS er en prikkeelskerSoLiS er en prikkeelskerSoLiS er en prikkeelsker

Sitat:
Sitat Titti
Takk Men jeg synes de blir litt for enkle og kjedelige liksom.

hihi Det er godt, kjapt og drøyer sjokoladen. Syns det er greit, jeg

Termin 26.02.2010
SoLiS is offline   Avsporing: Svar med sitat Sitér fler
Gammel 12-12-2004, 01:07   #5 Til toppen
ambumann

Tråder: 2197

Synes slike boller blir alt for mektige jeg, på grensen til småkvalmt...
  Avsporing: Svar med sitat Sitér fler
Gammel 12-12-2004, 10:56   #6 Til toppen
Tamara
Småprater

Medlem siden: 20-08-2004
Sted: Trønderland
Tråder: 13
Tamara lyser på sin veiTamara lyser på sin veiTamara lyser på sin veiTamara lyser på sin veiTamara lyser på sin veiTamara lyser på sin veiTamara lyser på sin veiTamara lyser på sin veiTamara lyser på sin veiTamara lyser på sin veiTamara lyser på sin veiTamara lyser på sin veiTamara lyser på sin vei

Jeg lager med honeycorn/honnikorn istedenfor rispuff, jeg.

Og melkesjokolade, ikke mørk sjokolade.

Denne gangen skal jeg prøve å bruke Melkesjokolade med appelsin og krokan.

I`ve seen the village, and I don`t want it raising my child
Tamara is offline   Avsporing: Svar med sitat Sitér fler
Gammel 13-12-2009, 22:19   #7 Til toppen
Hedda:)
Administrator

Hedda:) sin avatar

Medlem siden: 09-08-2004
Sted: Oslo
Alder: 36
Tråder: 4977
Hedda:) er en prikkefanatikerHedda:) er en prikkefanatikerHedda:) er en prikkefanatikerHedda:) er en prikkefanatiker
Hedda:) er en prikkefanatikerHedda:) er en prikkefanatikerHedda:) er en prikkefanatikerHedda:) er en prikkefanatikerHedda:) er en prikkefanatikerHedda:) er en prikkefanatikerHedda:) er en prikkefanatikerHedda:) er en prikkefanatikerHedda:) er en prikkefanatikerHedda:) er en prikkefanatikerHedda:) er en prikkefanatikerHedda:) er en prikkefanatikerHedda:) er en prikkefanatikerHedda:) er en prikkefanatikerHedda:) er en prikkefanatikerHedda:) er en prikkefanatikerHedda:) er en prikkefanatikerHedda:) er en prikkefanatiker

Dette må da være glimrende greier for barn å lage! Tror jammen jeg skal la Didrik lage dette nå før jul, jeg. Har hørt de er ekstra gode med honni korn, så da tipper jeg vi prøver med det.

Trådverktøy Søk i denne tråden
Søk i denne tråden:

Avansert søk
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke legge ved vedlegg
Du kan ikke redigere innleggene dine

vB code er
Smilier er
[IMG] kode er