Gå Tilbake   Pratekompaniet > Familie > Snart baby > Gravid

Svar

Trådverktøy Søk i denne tråden Visningsmoduser
Gammel 16-12-2004, 20:37   #1 Til toppen
Amstel
Storprater

Amstel sin avatar

Medlem siden: 15-08-2004
Sted: Akershus
Alder: 33
Pratekroner: (Donér)
Tråder: 190
Amstel er gull verdtAmstel er gull verdtAmstel er gull verdtAmstel er gull verdtAmstel er gull verdtAmstel er gull verdtAmstel er gull verdtAmstel er gull verdtAmstel er gull verdtAmstel er gull verdtAmstel er gull verdtAmstel er gull verdtAmstel er gull verdt
Standard Hvordan regne ut menssyklusen??

Skrives det sånn tro???? Skal på første kontroll i morgen og tenkte jeg skulle regne ut litt her siden jeg har hatt litt uregelmessig mens før jeg ble gravid. vet ikke hvor mye det har å si for termin, men det er vel greit å nevne. Så fra hvilken dag til hvilken dag skal jeg ta utgangspunkt i ???
Amstel is offline   Avsporing: Svar med sitat Sitér fler
Gammel 16-12-2004, 20:50   #2 Til toppen
SoLiS
Uunnværlig prater

SoLiS sin avatar

Medlem siden: 13-09-2004
Sted: Sammen med Ostepopp
Alder: 32
Tråder: 229
SoLiS er en prikkeelskerSoLiS er en prikkeelskerSoLiS er en prikkeelskerSoLiS er en prikkeelskerSoLiS er en prikkeelskerSoLiS er en prikkeelskerSoLiS er en prikkeelskerSoLiS er en prikkeelskerSoLiS er en prikkeelskerSoLiS er en prikkeelskerSoLiS er en prikkeelskerSoLiS er en prikkeelskerSoLiS er en prikkeelskerSoLiS er en prikkeelsker
Standard Sv: Hvordan regne ut menssyklusen??

Så vidt jeg vet, så regnes vel menssyklusen fra første blø-dag til første-blødag.. Såehm.. det blir vel fra første blø-dag i siste mens du skal regne fra?

Termin 26.02.2010
SoLiS is offline   Avsporing: Svar med sitat Sitér fler
Gammel 16-12-2004, 21:20   #3 Til toppen
Barn av regnbuen
Happyfairy

Barn av regnbuen sin avatar

Medlem siden: 16-08-2004
Sted: Tromsø
Alder: 32
Tråder: 154
Barn av regnbuen er en prikkefanatikerBarn av regnbuen er en prikkefanatikerBarn av regnbuen er en prikkefanatikerBarn av regnbuen er en prikkefanatikerBarn av regnbuen er en prikkefanatikerBarn av regnbuen er en prikkefanatikerBarn av regnbuen er en prikkefanatikerBarn av regnbuen er en prikkefanatikerBarn av regnbuen er en prikkefanatikerBarn av regnbuen er en prikkefanatikerBarn av regnbuen er en prikkefanatikerBarn av regnbuen er en prikkefanatikerBarn av regnbuen er en prikkefanatikerBarn av regnbuen er en prikkefanatikerBarn av regnbuen er en prikkefanatikerBarn av regnbuen er en prikkefanatikerBarn av regnbuen er en prikkefanatiker
Standard Sv: Hvordan regne ut menssyklusen??

En syklus regnes fra siste mens første dag (altså den første dagen med ordentlig friskt blod, ikke brune greier) og frem til dagen før neste mens starter. Da har du syklusen din.
Svar

Trådverktøy Søk i denne tråden
Søk i denne tråden:

Avansert søk
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke legge ved vedlegg
Du kan ikke redigere innleggene dine

vB code er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Skift forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Bibelen SkoTroll Religion og Livssyn 25 22-04-2011 16:00
noen som vet noen stygge eller fine sms`er? Bambino Mobil 22 09-09-2006 22:11
HJELP...Hvordan få sydd ut festdrakten min? Bambino Skravlesiden 7 08-02-2006 07:34
tidsforskjeller på land...hvordan finne det ut? Bambino Reise 9 11-11-2004 11:26
NLP og HNLP SkoTroll Selvutvikling 0 28-10-2004 17:15